Maj 
 
 
I maj var jag och provade på ansiktsbehandling, Niclas och jag firade 1, 5  år tillsammans, hejade på Loreen i finalen av Eurovisionsong contest tillsammans med gänget, var till konstfack tillsammans med skolan, var till Ellinor och hade myskvällm firade morsdag, var på promenad med Niclas, hans mamma och hundarna och var på på yttligare en promenad en varm sommardag i skogen tillsammans med Issa och sen igen med Niclas. 


Juni
 
 
I juni slutade jag 2:an och hade mina sista lektioner i både franska steg 3 och engelska B. På franskan firades det med macarons. Jag var med och firade Niclas 18-årsdag (gav honom en t-shirt), jag började sommarjobba i en matbutik och sålde glass, firade midsommar tillsammans med släkten genom att lyssna på Niclas, kvällen firades sen med Isabelle, Frida, Klas, Makrus och Niclas. Jag fikade och shoppade en dag tillsammans med Ellinor och en annan var jag på Rix fm - festival  med Isabelle och hennes syster.
 

Juli
 
I juli hade jag en liten shoppingrunda för mig själv, träffade på en liten igelkottunge, badade med Linnea och Issa, träffade Saras söta kattungar, var på allsångskväll med mamma, pappa och Niclas. Sen spelade jag minigolf och åt glass med min pappa och faster, sommarjobbade mer i affären och började sen på ett nytt jobb, hade spelkväll hos Markus, badade (innan vi fick vet att vattnet kunde vara gifitigt där), gick promenader med Niclas och hundarna, bakade citronmuffins och tillsist åkte jag båt med mamma och pappa.
 

Augusti
 

 
I augusti fyllde jag 18 år vilket firades med tårta. Utöver det blev det fler dagar med gänget. Först lite firande av mig igen med bad tillsammans med Markus, Isabelle och Niclas. Sen ännu en spelkväll hos Markus, en dag med picknic vid havet och glass på det. Sen åkte vi på en ltien båttur tillsammans. Andra dagar var jag på eldfest och lyssnade på Timoteij med mamma och pappa, spelade minigolf med lillebor och morbror, lyssnade på Niclas på torgfest och hängde i hängmattan en dag hos Niclas.
 
Phu..Det var en fullspäckad sommar det!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Det där lät som en härlig sommar. Jag hoppas jag får komma till Sverige sommaren som kommer för det blev aldrig så detta året :(

2012-12-30 @ 22:54:34
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0