Tröja - mammas gamla / Jeans - H&M / Ring - kommer inte ihåg / Örhängen - lånat från mamma 
 
Här har det öppnats chokladkalender, skrapats bingolottsjulkalender och setts på julkalendern. Men nu är det dags för ett avsnitt av Trinny och Susannah stylar om Australien. Även fast att det är mest äldra kvinnor som de stylar om så tycker jag att det är kul och se hur hela de blir förändrade hela dem. Sen är Trinny och Susannah själva riktigt härliga!
 
Men nu till mitt klädval för dagen som har varit lite "retro". Tröjan och örhängena (fast de syns inge bra, blommor är det i alla fall) är mammas gamla.Eller ja örhängena kan jag nog ha lånat.. Jag gillar den lilla detaljen vid v-rigningen på tröjan i alla fall.
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0