September 
 
I september var jag ute på promenad med Niclas någon gång. Sen van jag häpet nog två platser på Agnes releasfest av Veritas så vi var dit på Fotografiska i Stockholm. Någon vecka senare var jag tillbaks i Stockholm med klassen och besökte konstutställning på moderna samt Hallwylska palatset (jättehäftigt). Tillsist satte jag igång med mitt syprojekt också.
 
 
Oktober
 
 
I Oktober tog jag såklart en och annan promenad i höstvädret, jag testade sy ett örngott, Lovisa överraskade med bullar i skolan när Sara fyllde år och sen var hon med och tränade med oss en gång.Niclas kom hem med Victoria secret -parfym från London till mig (jag betalade honom). Robin fyllde år, Ellinor och jag träffades och åt kinamat. Efter det var det jobbigt nog dags för begravning. Sen slutade jag månaden med att redovisa mitt skivomslag.
 
November
 
 
I november firade Niclas och jag 2 år tillsammans precis när han hade kommit hem från Finland. Det firades med middag som Niclas lagade. Jag var till kyrkan på minnesgudstjänt också. Sara, Ninni och jag var på Breaking dawn del 2, vi hade branddag i skolan och sen var mamma och jag på Attitude-mässan i Kista. Sedan var jag för fjärde gången den här hösten (5:e om man räknar på hela året) till Stockholm igen och gick på Saco-mässan och efter det gick vi till Materialbiblioteket.Tillsist avslutade jag månaden med en spelkväll hos Linnea.
 

December 
 
 
I December kom snön och det var jag riktigt glad för. Sen var jag åter igen till Stockholm (femte och sista gången för i år). Den här gången var några av oss i klassen till Nyckelviksskolan och Beckmans. Amanda och jag var två av de få som följde med. Innan vi åkte hem såg vi julskyltningen hos NK. Sen kände jag att jag var på banan med ritandet igen, jag fick jag jullov och julafton firades med släkten, på mellandagsrean var Niclas och jag in och mellandagsshoppade. Sen i lördags var det spelkväll hos Niclas. 
 
Och jag resten får framtiden visa...
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0