Bilden är från förra årets nyårasafton. Den firade jag med mat hos Linnea tillsammans med Issa. 
 
Ja idag är sista dagen på år 2012. Tycker att det är lite sorgligt varje år...
 
Men jag ser dock fram emot en nystart. Främst för bloggens skull. Även om jag ärligt talat har väldogt svårt  för att lämmna min nuvarande design bakom mig så ska jag ta och testa att byta till en som Lovisa gjort till mig. Sen så ska jag ordna upp bland kategorierna och ta bättre bilder. Det behövs en nystart.
 
Annars så har 2012 varit ett dåligt år jämmfört med 2011 känndes det i alla fall som tills jag gjorde årsresumén av sommaren. Sommaren kändes regnig, därav blev det inte lika många mysiga utflykter med Niclas familjs båt men jag var med om mycket ändå. Sen har jag varit med om ett dödsfall i släkten vilket inte var kul, inte tiden före det heller. Jag åkte också på magsjuka vilket är något som jag har fobi för. I skolan har der sen varit oroligt inför flytten som betstämdes i höst.
 
Men det finns positiva saker också och det är att jag har utvecklats mer i skolan och därmed blivit säkrare i programmen även om jag har en lång väg kvar att gå. Dessutom var det en rolig sommar tillsist och det var otroligt häftigt att få gå på Agnes releasfest! 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år och ett fint avslut på detta år! Kram Madde

2012-12-31 @ 11:00:02
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0