Jag känner mig lite stressad över ett prov som är imorgon och jag har inte haft ork till att plugga här i dagarna. Men nu hör jag mitt bästa fast blir galen på att jag inte förstår..

Sen så är jag stressad över julklapparna. Jag har suttit och spikat allt nu i alla fall. Men jag hoppas att en beställning hinner komma fram innan jul... Det blev lite tight det här året.

Ett kollage på Niclas och mig som jag gjorde igår. Lite skrytigt men ibland får jag sånna där ryck när jag saknar honom. Speciellt när vi inte har träffats på två veckor nu (och det kommer bli tre) och sen för att det är var tråkigt stt vara sjuk. Men ja det är inget att klaga över egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0