Det finns en plats som jag både känner ångest inför att åka till men som jag ändå måste besöka varje år. Den platsen är vår stuga. Annledningen till att jag får lite ångest av att åka dit är att man lever så enkelt där. Det blir lite jobbigt och jag känner mig som en stadsbo när massa spindlar och insekter kryper fram och man måste vara försiktigt med vattet osv. Men jag tycker ändå att det är så troligt fin natur där och när man sitter på altanen och hör fåglarna kvittra ifrån skogen en solig lördagskväll i juli, ja då tycker jag att det är så fint. Naturen är så vacker, speciellt där! Det tycker jag även om jag skriker för insekter och så ( jag kan inte hjälpa det).

Här har vi en utsiktsbild som jag älskar att se varenda sommar! Men det räcker ändå med att åka dit en gång per år x)


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0