Hej!
Idag har jag redovisat mitt café som jag har gjort på arkitekturen. Under den redovisningen fick vi också fika. Sen har jag fotat det så bilder kommer förhoppningsvis upp här den närmaste tiden.

Dessutom har jag klurat lite på förpackingen till min parfym och namnet till den. Jag hade ett jättebra namn men när jag sa det och Lovisa hörde en helt annan sak blev jag lite orolig om det kan höras fel på svenska då det (såklart för att vara mig) är franskt. x) Men i alla fall så tänkte jag berätta en sak som fick mig att skratta för några veckor sen när Lovisa sökte på "parfymförpacking" på google och fick upp min parfym som jag ritade hemma på skoj för några år sedan. Det var lite kul tills att den också dök upp när hon sökte på "ful parfymförpackning" haha.

Sen såg jag idag att många andra bilder som jag lagt upp här på bloggen dyker upp där på google. Kul fast jag kanske borde börja vattenstämpla mina bilder ? x) Alltså skriva mitt namn på dem.

Det här är min parfym som jag pratar om:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0