Nu har jag läst ut boken After you'd gone. Det var en uppgift på engelskan så när jag kommer tillbaka till skolan ska jag ha diskussion/pratstund - "booktalk" om boken och sen ska jag skriva några ord om den. Men känner jag mig rätt kommer jag att ha svårt att anpassa mig till bara några få ord och kommer vilja skriva mer. Men det kan jag ju inte så istället tänkte jag skriva av mig lite här:

Den här boken är den bästa engelska bok som jag har läst. Jag vill inte avslöja så mycket om den. Men jag lärde känna huvudpersonerna så bra tyckte jag så jag hade väldigt lätt att vilja gråta igenom hela boken. Jag som redan har sådan empati. Aldrig har en bok på engelska fått mig att förstå så bra vad det är jag läser att jag verkligen kunnat gå in i den så. Den här boken är verlikligen läsvärd!




// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0