Jag har ingen direkt bästa vän utan har många vänner istället. Jag är så glad för alla på sitt sätt. Jag är så glad för de som lyssnar på mig och som jag kan prata med. I skolan är det mina fina vänner, Sara, Lovisa, Amanda och Ninni. Vi har riktigt kul vissa dagar :) Sen har jag även mina vänner - Isabelle, Linnea, Frida och Pimpim som jag träffar mer på lov och helger. Jag har även två andra kompisar - Ellinor och Josefin. Josefin bor vid min sommarstuga så henne träffar jag inte så ofta. Ellinor bor betydligt närmare men vi har både mycket att göra på varsitt håll ändå men när jag träffar henne har vi alltid massa att prata om. Jag saknar henne, vet var väldigt länge sen jag träffade henne nu.

Därför kan jag inte lägga upp bara en bild utan det blir 4 st ( har tyvärr ingen bild på Josefin).

Snälla bortse från hur liten och konstig jag ser ut som på första bilden. De andra kom på att jag ser ut som en telletubbies och de har det ju faktiskt helt rätt i. Tur att de är söta då ;) haha





// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0