Ja, jag har nog dragit på mig en förkylning. Det kände jag när jag vaknade. Men jag ska försöka att kurera mig mycket med massa te med honung och ingefära och sen massa c-vitamin i form av apelsin och grönsaker. Läste att parika inehöll det :P gott! Sen blev jag sugen på Semla när jag läste att det var fettisdagen idag... jobbigt x) haha

Men idag blir en vilodag. Hade tänkt att städa men får se om jag orkar... Jag kanske ser på någon av de där filmerna under dagen. Ska försöka sätta ihop lite blogginlägg i alla fall.

Jag hittade en gamal bild på mig. Har jag förändrats något sen två år (tror jag) när jag tog bilden?

Jag i maj 2010                              Jag i februari 2012
image description

Jag ser ju brunare ut.. fast det tror jag beror på ljuset x) haha

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0