Precis som att jag fått för mig att jag ska ha något sött plagg nu till våren har jag också fått för mig att jag vill ha blommigt till sommaren. Egentligen tror jag att jag har underskattat blommigt tidigare men nu har jag insett hur snyggt det är. Visst, det kanske kan bli tantigt men jag tror att det blir chict om man matchar ett par blommiga skor till ett par ejansshorts och en söt vit blus. Plus ett par coola solglasögon. Eller tänker jag fel?


Under mitt "klicka-om-kring-på-massa-shoppingsidor" här i dagarna hittade jag i alla fall de här sött blomiga skorna. De med klack i mitten vore båda två riktigt snygga! Men ja då är det ju det med att man går för mycket i klackorskor anar jag? ;P haha

Sen hittade en blommig blus från och Haléns och skjorta från Bikbok också. Skjortan skulle gärna få hänga i min garderob. Men ja, jag vet - jag har redan ett antal skjortor/blusar...

 


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0