Eftersom jag är så shoppingsugen just nu kan jag inte hålla mig från att titta omkring efter kläder på nätet. När jag ser vissa saker vill jag ha dem direkt men jag försöker att avvakta någon månad och om jag fortfarande har klädesplaggen i tankarna (och behöver något i den stilen såklart) är de värt att köpa dem. Dock blir det ju undantag med vissa saker. Idag var det i alla fall den här klänningen från Gina Tricot för 200 kr som jag föll för. Gillar den gula färgen men om jag nu skulle ha en ( kanske dock behöver lista ut en orsak till det först..haha) så kanske den mörka passar mig bättre? Fast jag känner verkligen för söta pasteller nu till våren!

Jag har hittat mycket mera kläder och måste blogga om dem för att "stilla begäret" lite så vänta er mer kläder här inom mycket kort tid! haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blog on girl!



And get frosk again girl!



( vad det nu heter på eng)

2012-02-21 @ 21:56:55
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

*frisk .........

2012-02-21 @ 21:57:20
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0