Heej! Jag är på så bra humör idag för att solen skiner som bara den utanför fönstret! :)

Igår tillbringade jag kvällen hos Isabelle tillsammans med henne och Linnea. Vi kollade på melodifestivalen och poängsatte bidragen. Sen spelade vi spel. Angågnde melodifesitvalen blev jag lite besviken på alla låtar av någon anledning. Utom Lisa Miskovsky som jag blev överraskad av. Man blev liksom fascinerad av hennes dansare som lyste i olika färger och låten var vacker.

I alla fall så blev det massa glass med hallon och maränger till melodifestivalen och sen gjorde vi milkshake med resten som var kvar. Gud så jag mådde illa efter! x) haha

Linnea och jag




Vår poängtavla x) haha

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0