Nu tänkte jag berätta lite om i onsdags - då jag var och åkte skidor! :)

Jag hade verkligen sett fram emot det och äntligen blev något som jag hade hoppats. Men dagen var lång och jag var lite irriterad på att jag gick runt och såg ut som en kort elefant i en lila skiddress. Men egentligen var det lite charmig men jag såg minst dagt rolig ut. Hur som helst var det i alla fall en rolig dag med mina fina vänner - Lovisa, Sara, Amanda och Ninni. Dessutom var det ju Amandas födelsedag och det firade vi med att bjuda henne på en kanelbulle för vi drog i väg klockan 7 på morgonen. Sen tog vi en paus och åt soppa till lunch. Inte den godaste, men det gick.

Ramlade jag då? Jodå, det gjorde jag - ca 2 eller 3 gånger. Råkade landa i en snödriva när jag skulle av ankarliften och sen tappade jag nästan ankarliften en annan gång x) Men sittliften - den var mysig den!

Vilken dag!









Här bjuder jag på en bild på mig när jag var helt inlindad med kläder och hjälm på huvudet. Rolig va? Mer än så blir det inte :P  

Mer bilder kommer sen :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt! :)

2012-02-04 @ 12:16:26
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0