Hej!

Jag har haft en sån mysig helg. Niclas kom hit igårkväll och lagade tacogratäng med mig till oss, Robin och hans kompis. Sen såg vi på några avsnitt av vänner och såklart melodifestivalen! Sen har han varit här nästan hela dagen idag och tagit det lungt. Vi såg på ännu fler avsnitt av vänner och åt varma mackor till frukost - en sån där mysig dag som söndagar ska vara. Det piggade verkligen också upp mig att få träffa honom igen :) <3 <3 Före att han kom hit var jag också ut lite i kalla snön och tog lite fina kort i solen. Under ser ni de bilderna och vår goda tacogratäng! ;)

Men imorgon är det måndag igen. Det är bara att pallra sig till skolan då och börja en helt ny fullsmockad vecka. Jag är lite skraj för att sätta mig på bussen nu när det är mörkt och snöigt. Men man måste leva och bästa sättet att inte skaffa sig någon "bussrädsla" är att inte sluta upp med att åka buss, bara fortsätta på som vanligt.









          

Och sen kommer det en bild på mat efter bilder på den fina snön x)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0