Hej! Här sitter en jättetrött tjej! Har stressat med färgförslag på mitt café som ska redovisas nästa onsdag hela dagen. Har inte hunnit med något annat arbete för det som jag hade velat. Sen har jag varit på en introduktionskort för att få övningsköra nu på kvällen. Satt och lyssnade på det med Lovisa och pappa i 3 och en halv timme. Före det käkade Lovisa och jag på Max och råkade ut för några jobbiga killar som
härmade oss nät vi satt och prata.

Men ja snacka om att jag är trött nu så jag säger - Bonne nuit!

Jag var och klippte mig igår fick då också håret plattat ( har annars inte så). Så så här har jag sett ut idag: ( den övre bilden från dagen och de undre från nu på kvällen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0