Jag ladade ner en ny app igår med den talande katten Talking Tom och en ny katt. Dock härmars inte de här utan det spelas fin musik i bakgrunden och sen kan man ta olika kort på dem. Naturligtvis måste det vara något de hitat på speciellt till alla hjärtansdag. Hur som helst tycker jag att det var urgulliga. Tycker att det kan liknas vid Niclas och mig ;). Sen är den sista bilden såå Niclas och hans kompis Markus. Jag är sen tjejen som ser lite sur ut (på skoj alltså). Ja, jag tror ni fattar vad jag menar. Lite kul va? haha

Annars tycker jag tjejen liknar Carinas katt Estelle!








De här bilderna var några av de bilderna som fanns. Vällldigt söta! Håller ni inte med om det?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0