Ja då var andra deltävlingen i melodifestivalen avklarad för i år då!

Det var synd att Timoteij inte gick vidare till final. Fast jag kände det lite på mig. Det kändes inte som så många "andningspauser" i låten och det gjorde nog att allt gick lite för fort på något sätt. Eller? Men ja sen plats i andra chansen fick de i alla fall :)

Annars tyckte jag att det var förvånansvärt många bra låtar med den här gången. Det var bara någon som jag inte gillade. Så ja,  jag tycker att det var helt okej låtar som gick till final - Ulrik Munter och David Lindgren. Hade inte hört David Lindgrens låt men det var väldigt fartfylld. Kändes nästan lite som Eric Saade x) Men ja det verkar funka i år med. haha


Bilden är tagen från aftonbladet.se

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0