Hej! Det är så himla fint väder ute idag men kallt som bara den så jag vet inte om jag orkar gå ut då jag har lite arbete att göra också. När jag vaknade var det iskallt i mitt rum kan jag meddela i alla fall x)

Hur som helst så fick jag en franska uppgift i torsdags som handlade om att lyssna på en fransk låt. Kan ni gissa vilken? Jo min favorit låt- " Ella elle l'a" som jag lyssnat på femtio elva gånger. Men konstig nog sa jag inte det. Men ja jag kunde ju faktiskt den utan till när jag var 14 år x) haha Men jag sitter och lyssnar på den nu i alla fall vilket gör mig på gott humör.

Sen ikväll får jag träffa Niclas och så ska jag tvinga honom att se melodifestivalen som börjar ikväll. Gillar alltid spänningen dagarna innan den där festen startar för fullt igen. Sen ikväll tänker jag heja på Marie Serneholt med låten " Salt and pepper"!

Men nu tror jag att jag ska försöka bege mig ut i snön en snabbis och sen in och fortsätta plugga lite näringslära, franska och engelska!

Så här fint är vädret idag - precis som i söndags då bilden är tagen!


Ha en bra lördag!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0