Det är något med Jeffrey Campbell-skor ändå. Skulle vara så häftig att ha ett par! Därför har jag funderat på att köpa ett par den senaste tiden. Men då är bara frågan om man ska köpa den populäraste -"Lita"- modellen eller den mer sandal-liknande (foxy platforms) ? Om man sen dessutom ska lägga ut så mycket pengar på ett par skor (1600 kr för Lita och 1300 kr för de sandal-liknande), ska man då köpa ett par som är neutrala och kan användas ofta? Eller ska man köpa några utstickande när man ändå "slår på stort", som glittriga eller blå?

Ja frågorna är många. Ska jag köpa ett par neutrala blir det i alla fall ett par bruna eftersom jag har väldigt mycket bruna kläder och tycker det är snyggt. Men ska jag köra på lite mer crazy blir det ett par glittrande i guld - det är försig väldigt mycket mig x) Hjälp, jag vet itne hur jag ska göra x) Jag vet det är mycket pengar för ett par skor men det skulle också vara så häftig att ha ett par och inte minst snyggt!

"Lita" bruna:
Jeffrey Campbell Lita Shoes Tan på Bubbleroom.se
                                                
                                             "Lita" glittriga:                                                     


"Foxy Platform" bruna:
Jeffrey Campbell Foxy Wood Shoe Tan på Bubbleroom.se

Blåa är jättesnygga men som de glittriga finns de inte i Sverige och det finns en risk för att man kan behöva betala tull för dem då. Det tänker jag inte göra så det är synd om det är så...

Hur ska man göra?
 (Pnegarna som jag skulle köpa dem för skulle i så fall vara mina sommarjobbs-pengar från i sommras)


Hjälp mig!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Well at least you know where i stand ;) nä men om du verkigen verkligen verkligen ska ha ett par ska de vara ett patr som du kommer ANVÄNDA eller hur elaine elaine elaine????!!?!??!

2012-02-06 @ 18:59:47
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: fanny ahlm

Vill du bli veckans blogg och vara med och tävla om mina 200 läsare? passa på ;)! http://fannyyahlm.blogg.se/2012/february/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2012-02-06 @ 20:38:24
URL: http://fannyyahlm.blogg.se/
Postat av: fanny ahlm

ah okej jag meddelar på fredag! :)

2012-02-06 @ 21:04:20
URL: http://fannyyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0