Hej!

Det är en ny dag och jag är vaken. Jag har både ätit frukost, duschat och dammsugit. Det sist nämnda för att vara lite duktig och göra mamma glad. Men jag tänkte vara ännu mer flitig och rensa min garderob efter att jag kom hem med så mycket igår. Innan ni "dömer" mig efter meningen " jag kom hem med 2 par jeans och 6 överdelar" samt såg en bild med ca 4/5 kassar på i förra inlägget. Så ska jag säga att jeansen var väldigt nödvändiga och så också några baslinnen som jag köpte. Nu planerar jag verkligen att inte handla några mer kläder på ett tag. Nästa månad får pengarna gå till antingen en ny mobil eller linser. Men som sagt ska jag göra en rensning av garderoben för det är mycket kläder som jag inte kan eller bara inte använder längre. Ska ge bort dem istället :)

Förresten var det ju Niclas och min månadsdag igen igår. Även om det inte räknas på samma sätt nu som förr så var det ändå  ändå 14 månader, alltså 1 år och 2 månader. Det firade vi med en liten fika mitt i shoppandet. Vi lyckades hitta ett bra och billigt alternativ jämfört med de ställen där en cola kostade 22 spänn på. Det var bra men också mysigt att få sätta sig ner och vila ett tag :)


En till bild på mig från nyårsafton

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad var det för ställe? :) och lugnt, jag dömer dig inte! hade det varit en viss löwengrip hade jag tjurat lite haha ;)

2012-01-04 @ 14:51:32
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Elaine

haha tack Lovisa ;) Det var inte så mycket till ställe egentligen utan en liten typ av "kiosk" där uppe på gränby x)

2012-01-04 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0