Egentligen är den här från väldigt onödig för jag tror att de flesta redan vet eller lätt har listat ut vad mitt drömresemål är. Inte sant? haha - Det är ju självklart Paris. Men jag känner att jag inte vill mala på mer om Paris just nu. Ni vet redan hur mycket jag längtar dit. Istället tänkte jag berätta om ett annat drömresemål - vilket är Rom! Jag skulle också gärna vilja åka till de vackra öarna Korsika ( där de pratar franska) och Malta. Men Rom känns lite som Paris. Fyllt av sevärdigheter och verkar ungefär ha samma atmosfär. Skulle vara riktigt mysigt att få besöka den staden någon gång!!! :) Skulle faktiskt också vilja lära mig italienska.






// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Alla fyra bilderna - Vatikanen, Spanska trappan, Fontana di Trevi, Colosseum - där har jag varit.

Avis? Tänk då på att jag är 3,1764705 gånger äldre än du. Tänk aaaallt som du har kvar på jorden att uppleva!

2012-01-25 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0