Jag är en person som vill kalla mig själv målmedveten. Har jag bestämt mig för något försöker jag fullfölja det. Men sammtidigt kan jag också få för höga krav på mig själv tack vare det. Precis så är jag rädd för att jag ska känna om 10 år - att jag har misslyckas för jag har mina drömmar och jag skulle bli besviken om det inte blev så. Jag vet, det är inte bra men sammtigt är det mina målmedvetenhet som driver mig med allt (haha lät jag som blondinbella nu kanske? haha).

I alla fall - Om tio år är jag 27 år. Då hoppas jag att jag antingen arbetar eller har studerat i Paris under en kort tid. Sen att jag har lärt mig och sy och jobbar med något som jag tycker är kul - förhopningsvis design men det får mitt framtida jag bestämma. Mer vill jag inte "bestämma" nu och det återstår att se om 10 år hur mitt liv ser ut då.



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

:D (tiden såg väldigt tidsinställd ut. enda minuset.)

2012-01-30 @ 18:49:01
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0