Carina! - Här har du några bilder som jag tror att du tycker är fina :)

Bilderna är inte av bästa kvalité men ville ändå lägga upp alla bilderna ändå. Den kritvita katten på bilden är Niclas katt Pricken. När jag gick in i Niclas rum igår märker jag efter ett tag att det är någon som ligger på hans säng och stirrar på mig. Eller det såg ut som en vit liten boll. Lyckades hinna ta ett kort (första bilden) innan han började tvätta sig och Niclas började klappa honom.

Ja, han var allt kjelsjuk han Pricken för sen ville han inte gå ut ur Niclas rum så när vi tittade på film låg han där imellan oss och vilade. Det var nästan så jag inte fick plats! haha x)




Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för din kommentar! Söt liten katt :)

2012-01-23 @ 11:47:15
URL: http://myday.blogg.se/
Postat av: Carina

Puss till Pricken! Han är en sötis som jag skulle vilja gossa med.

2012-01-23 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0