Hej!

Ja då var första skoldagen detta år gjord! Det kändes mysigt att komma tillbaka till skolan och träffa kompisarna :) Vi satt ocgh pratade i matsalen en bra stund. Sen känns det också bra att få igång rutinerna igen. Jag har också fått någon kick om att börja träna någon dag efter skolan eller så, verkar som de andra är lite sugna på det med. I så fall vore det jättebra och kul! :)

Sen idag, har jag börjat göra min parfym (en modell) i ett grönt underbart material som man filar till formen i. Det var så mysigt och rammlade sönder så lätt. Ville inte sluta och gå hem för det var alldeles för kul x) Men på arkitekturen kämpade jag på med mitt café. Det känns som jag aldrig blir klar med det. Ritar typ en stol varje lektion och då känns det såklart inte som om man kommer så långt...x) haha. Sen efter skolan var jag och Sara (Lovisa en liten stund också) på stan. Jag vet jag skulle ju hålla mig borta därifrån...! x)

Den här bilden är inte tagen idag men såhär har jag sett ut idag (förrutom örhängena). Jag hade mina nya svarta jeans. Jag ska försöka att inte nöta ut dem genom att sitta på knä vid skåpet som jag gjort tidigare...haha



Hur har er dag sett ut?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0