Nu är jag mycket stolt över mig själv!

Varför? Jo för jag har rensat ut minst 17 plagg ut min garderob som ska ges bort. Det är mycket för att vara jag som gärna vill spara på allt. Men jag fick inse att visa saker inte kommer bli använda mer fast att det inte är något fel på dem,även fast jag inte kan ha vissa av dem alltså. Så 11 överdelar i olika material och modeller hamnade i en "ge bort- kasse" och i en annan ca 5 par byxor och en kjol. Men det lär inte gå någon nöd på mig ändå för min säng är ändå full med en stor hög med kläder som jag ska försöka trycka in i garderoben igen. Det är inte lätt att gilla kläder och ha en liten garderob minsann! x) haha

Men nu förtjänar jag lite apelsin eller gott till mellanmål. Lunchen var också riktigt god då jag fick värma på en tacopaj från Felix och sen skar jag upp lite paprika med grönsakskrydda på. Jag älskar den pajen och jag älskar paprika så det blev inte fel. Jag kan säga med stor säkerhet att det inte finns någon godare grönsak än paprika enligt mig!  Dessutom piggar de fina färgerna upp på talriken (i det här fallet rött då) :)


Min lunch

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

2012-01-04 @ 15:08:39
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Lovisa

gött!

2012-01-04 @ 15:13:24
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0