Det är inte lätt att blogga när man inte har photoshop och ens digitalkamera inte är i toppklass. Jag försökte i alla fall redigera de här bildernamen det blev inge bra och den ena bilden är grummlig. Sen blir det lite stressigt med själva bildtagandet när man tvingar sin lillebror att agera fotograf när han inte alls vill det... haha

Det här är i alla fall den partyoutfit som jag skulle ha igår. Dock blev det ju ingen riktig partyoutift när det inte blev något party för min del. Men jag ville lägga upp bilderna här ändå. Förresten hittar ni något fel? Jag menar att håret ser lite olika ut. Hade tre varianter att välja på, två blev med på kort och blev tillsut vinnaren - vanligt utsläppt. Så såg jag alltså ut igårkväll i alla fall!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vaa vart det inget?!?M?! :DD haha nää men jaha, vaa?

2012-01-28 @ 16:02:33
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack så mycket!

Snyggt linne, var kommer det ifrån? :)

2012-01-29 @ 09:58:54
URL: http://fannylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0