Sedan några år tillbaka har jag gjort julklappar till mina släktningar för jag tyckte att de förtjänade att få julklappar när jag fick så fina av dem. Sen har jag ju alltid gillar att pyssla så det har fallit sig naturligt att jag skulle göra dem själv. Genom åren har det blivit att jag målat tvalor, krukor, askar, glasflaskor och lite annat så förra året (2011 alltså, känns konstigt att det är "förra året") kändes det som att jag hade gjort det mesta och jag visste inte vad jag skulle göra. Men då kom jag på idéen med att köpa tvålmassa hos Panduro och koka tvålar. Jag köpte då på mig ett sett med massa massa, färglösning och dofter (apelsin, ros, äpple och citron). Det resulterad i en massa tvålar så även mina vänner och Niclas fick en tvål av mig. Här under har ni bilder på dem under paketeringen.

Jag blandade änglar och smiilisar men det fanns mest smilisformar så det är fler sådana. Men hela 32 tvålar blev det(och ändå användes inte all massa)!




Det var min snälla pappa som hade tålamod och hjälpte mig att göra dem. Vi är de mest kreativa i huset han och jag förstår ni ;)

Gissa om de doftade gott? Jag har fortfarande doftolja kvar så det skulle räcka till en egenproducerad parfym ;) haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

trevligt :)

allt bra med dig?

2012-01-11 @ 17:15:20
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:



http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-01-11 @ 17:41:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0