"Solglasögon från LE SPECS med färgat glas. Bågarna kommer från Le Specs ALPINE-kollektionen samt har de polariseranse linser och 100% UV-skydd
Bredd 15 cm, höjd 5,5 cm. Skalmlängd 14 cm.
Tillverkat av Polykarbonat som är extremt slagtålig"

Äntligen ska jag snart få åka skidor igen! Det blir tredje gången för mig. Hoppas på en solig dag :)

Lyckades i alla fall stöta på de här coola glasögonen på Nelly.coms hemsida. De skulle vara riktigt snygga i backen för de känns riktigt lyxiga. Men ja de kostar ju 549 kr och så sällan som jag åker skidor är det inget att lägga pengarna på tyvärr. Skulle annars gärna haft de lila...

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Monia

Hej ! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en VALFRI vara hos Uffessakerochting.se! Kika in och ta dig en lott, eller två, eller varför inte tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html

2012-01-23 @ 23:50:23
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0