Hej!

Idag har jag varit på besök hos min faster tillsammans med farmor och familjen. Väl där fick vi en fiskgratäng (tror jag man kan kalla det) till lunch och sen glasstårta till fika. Sen igårkväll var min Niclas här och åt middag. Mamma hade gjort min favoritkyckling med klyftpotatis. Jag skojar inte när jag säger att den är favoriten för den är JÄTTEGOD! Sen såg vi på en av mina filmer och skrattade åt några avsnitt av Vänner. Vi avslutade säsong 6 så sen ska vi börja på säsong 7 - alltså bara 3 säsonger kvar av den superbra serien (ja som ni förstår är Vänner och Förhäxad mina savoritserier alltså). Men efter det har vi andra serier att se på. Sen börjar det ju några nya serier på tv snart också. Tänkte se vad det är för något. Ikväll är det ju t.ex gladiatorerna. Tror jag ska se det efter att jag ätit mammas hemagjorda pizza till middag. Det ska bli spännande att se om det är som det var förr. Gladiatorerna alltså. Det måste väl ha varit minst 5 -6 år sen det gick på tv förr va?

Jag hade min mysiga tröja idag (även om den vill rulla upp sig på kanten så är den mysig) och sen de nya svarta jeansen.

Svar till Lovisa: Vad roligt att vi hittat ännu ett sammanträffande ;) haha. Men hade de alltså solglasögon där också? det missade jag ...xD

Utan glasögon


med glasögon


Ha en mysig lördagkväll alla!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0