Det första jag såg när jag öppnade upp internet idag och för i år (efter att det som sagt inte fungerat sen igårkväll) var en tecknad bild på själv. Det är såklart Lovisa som ritat den ... Eller "såklart och såklart". Med tanke på talang och teknik är det tydligt för mitt öga att se att det är hon som gjort den i alla fall.
Sen blev jag jätteglad av att se den, den gjorde min dag :) Det är också sådär jag ser ut i skolan faktiskt, där har jag nästan alltid glasögon vilka Lovisa har lyckats rita av bra. Sen tycker jag att jag känner igen den där tröjan ;)




// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaa, jag fick med dina signalement. Funderade på med eller utan glasen men sen på bilden hade du det och det fick bli så helt enkelt. Och leoparden var på han med! ;D det var roligt att rita leopardfläckar faktiskt, något jag kommer fortsätta med.

2012-01-01 @ 22:26:26
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0