Haha jag fick en rolig kommentar av Sara om att jag missat många 80-tals klassiker och ja hon har ju faktiskt rätt! Förlåt Sara x) Så här kommer en till för att kompensera lite!

Gillar rythmen!



Sen såg jag att någon "facerappat" mig på min tumblr ;P Jag gissar på att det är Linnea som slagit till! haha
http://elleelaine.tumblr.com/. Isabelle slog istället till på min facebook. Däremot var det ingen som förstod att det var en facerape tror jag för det hon skrev var något som jag skulle ha skrivit - "Jag gillar min Niclas". Det är så jag låter när jag går runt och saknar min Niclas. Jag tjatar så om det hela tiden ibland x)

Förresten tänkte jag säga att jag inte alls kan det där med tumblr. Eller jag bloggar rättare sagt inte "rätt" där utan använder mest den bloggen för att ladda upp bilder fort x) Så om ni inte riktigt försår min stuktur där beror det på att jag inte har så mycket stuktur heller ..haha. Men kolla gärna in där ibland  för de andra kanske tvingar mig att bli bättre på att blogga där? x) haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Det är ju positivt:D

Kram

2012-01-03 @ 11:53:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0