Jag har länge tänkt att måla naglarna. Tänkte testa nagellacket (fransk manikyr) som jag fick av Niclas hund Zingo i julklapp. Så jag tog tag i den saken nu på kvällen. Men ja jag lyckades inte så bra. Jag vet inte om mina naglar passar så bra för fransk manikyr (vilket i så fall är konstigt när jag är så fransk som jag är ju..haha). Men mina toppar på naglarna är liksom för inböjda... Men kanske beror det på att jag inte har lös- eller gélenaglar? Men ja det blev inte så bra som jag hoppats på så jag tog en beige färg som jag hade fått med och målade istället över med den. Resultatet blev väldigt neutralt och det får duga i några dagar. Ska göra ett nytt försök senare i veckan!




Bonne nuit!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack för din otroligt fina kommentar:D

Kram

2012-01-16 @ 07:52:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0