Jag tänkte visa mitt sista köp från i tisdags - en orange tröja från Cubus. Jag ville kalla det korallförst men Niclas fick mig att inse att den nog faktiskt är orange. Det är nog jag som bara gillar att säga "Korallfärgad"...haha. I alla fall så gillar jag färgen och kom på att det kommer bli riktigt snyggt till ett par svarta jeans men också till mörkblå. Ja det känns en snygg vardagströja att ha i skolan. Sen fick jag betala 74 kr för den på rean!



Jag har märkt att jag börjat gilla Cubus. Förr gjorde jag det när jag handlade ett par jättefinta byxor för 50 kr där, en blus och ett halsband. På den tiden fanns inte Cubus här. Men sen har jag tyckt att de bara haft tråkigt kläder på sistonde men nu börjar jag ändra mig angående det för deras jeans är ganska fina och det är ritkigt kul att gå där när det är rea. Den affär Niclas och jag var mest inne på i tisdgas var faktiskt Cubus. Bra att de har killlkläder också alltså! haha
 

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0