Hej!

Jag tänkte informera att jag fortfarande lever om någon har börjat tvivla på det x)Har bara haft fullt upp på alla sätt pch vis. Filade på min parfymodell igår så jag fick huvudvärk. För jag satt så intensivt och stirrade på den. Före det fortsatte ritandet på mitt café som jag ska böra färdigställa nästa vecka.

Sen efter skolan var Sara och jag och simmade. Det blev hela 700 meter och sen ångbastu på det. Det var väldigt uppfriskande eftersom mitt hår verkligen behövde en dusch. Men lite kobbigt var det att andas i bastun... Haha. Hur skulle jac egentligen klara av en resa till ett exiotiskt land? xD Kände mig så pigg sen och då tog jag bussen direkt till en underbar kille - Niclas :) <3

Men nu är en ny dag. Dags att starta min torsdag på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0