Jag hittade en mascara för 20 (!) kr på Åhlens i onsdags. Den var en riktigt stor rea på vissa produkter. Varför jag köpte just den här berodde på att jag använde den mycket förrut och kände för lite "guld-tuch" igen. För den guldiga delen tar man efter den bruna och då får ögonfransarna ett fint skimmer. Jag har även testat med mascaran i silver men föredrar guld. Så nu när de reade ut dem så himla billigt tänkte jag testa att ha glimmande fransar igen ;) Hoppas bara inte att de slutar med just den mascaran helt nu eftersom de reade den....:S

Vill man inte ha bruna utan svarta ögonfransar under guldet så kan man ju alltid ha en annan mascara till det! :)




Mascaran finns även i rosa och jag vill minnas att den funnits i blått. Men ett tips på billig och snygg mascara just nu är alltså den här i guld, rosa eller silverskimmer för 20 kr på Åhlens (förmodligen inte alla Åhlens men).


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0