Hej!

Idag är det söndag men tur nog börjar inte skolan riktigt än. Jag vill både dit och träffa kompisar så jag slipper fördriva dagarna med att shoppa för det är inte alls bra för min plånbok. Men jag är rysligt trött på mornarna nu så hur kommer jag klara av att börja vänja mig vid att gå upp tidigt igen? Sen kommer nog någon dag i veckan bli lite längre än vanligt... Så jag känner mig både motiverad och omotiverad.

Fick också en idé om att kanske göra en ny header i skolan och såklart göra klart min illustration av mina kompisar vilket jag gör på datorn där. Tycker ni det, borde jag göra en ny header?

Sen så går det ju faktiskt mot ljusare tider nu i alla fall. Det får jag inte glömma! :)

 
Min klippdocka gjord i Illustrator. Blir lite glad av att titta på den i alla fall för den påminner mig om att jag lärt mig ganska mycket ändå. När jag började gymnasiet hade jag aldrig trott att jag skulle ha lunna gjort den här ett år senare. Dock var det inte så avancerat men jag är ändå nöjd.

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Klart du ska vara stolt över den där klippdockan, skitsnygg ju. Illustrator är verkligen drygt, tycker det ser ganska svårt ut att göra en sådan där. Men jag behöver nog öva mig mer på Illustrator :)



sv; Tack så hemskt mycket för de fina orden!

Jo, jag kan se lite likheter :)

2012-01-09 @ 19:13:10
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0