Hej!

Idag är en riktigt solig och fin fredag! Jag passade på att utnyttja det och tog färför en liten promenad för att komma ut i friska luften - Och allt var det friskt ute! Det var ganska kallt ( i alla fall jämfört med vad man är van vid nu för tiden). Men det var bara mysigt och snön låg som puder på marken. För inte var det mycket men alltid något.

Igårkväll fortsatte jag se på avsnitt av förhäxad och därmed såg jag det sista avsnittet. Jag har sett det förr men det var ett tag sen och sanningen är att jag tycker det är så sorgligt med slut. Oavsett om de är lyckliga eller sorgliga. Sen är det ju bara sorgligt att det var sista avsnittet också. Tur att jag kan börja se om hela serien när jag vill och har tid i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0