När jag städade ut garderoben förra veckan passade jag på att fota mina favoritplagg när jag ändå rev ut allt. För jag har vissa saker som jag verkligen har andvänt mycket och är nöjd med att jag har köpt. Tror till och med att jag har haft vissa saker ett väldigt bra tag.



En tunn glittrande brun tröja som mamma köpte till mig en gång (eller fick jag den sen?). Minns att jag använde den väldigt mycket i 8:an. Älskade den och gör det fortfarande!



En tunn blus som har blivit använd många vardagar i skolan och sommardagar. Älskar färgerna och volangerna.
Isabelle hittade den åt mig på H&M.



Min fina skjorta (som ju även Ninni har likadan) från MQ som mamma fyndat på rea en gång. Älskar att man kan rulla upp ärmarna.



Jeansskjorta som jag beställde från H&M för kanske 2 år sedan. Kostade bara 99 kr!
Den matchar ett par shorts jättebra så jag har matchat den med dem på sommrarna.



Min älskade tunika från Paris som tyvärr ser mycket bättre ut i verkligheten och framförallt på.



Ännu en blus (köpt sammtidigt som den blommiga). Dock var den väldigt svårt att gå på blild bra med blixt...


Ett par vita sandaler som jag köpte förra våren och använde ganska flitigt i sommras. Alldeles precis lagom höga för att orka stå och gå i!


Min skolväska som jag sprang på sommaren 2010. Är riktigt imponerad över att den hållt så länge med tanke på hur fullpackad den alltid är! Sen älskar jag både modell och färg!

Ja nu har ni fått en inblick i min garderob. Tror just de här plaggen visar min stil ganska bra också.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Svar: Åh men vad roligt! :) Tack så hemskt mycket! Du är så varmt välkommen att kika in igen! Hoppas du har en fin tisdag!

2012-01-10 @ 14:16:14
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: Karin

Sv; Tack! :}

2012-01-10 @ 14:57:46
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0