Jag skrattade lite för mig själv när jag såg den här listan här under hos Lovisa. Jag skrattade inte åt att han valt de saker som hon hade gjort för att de var konstiga eller så. Utan för att jag nästan hade valt det andra motsatta svaret till nästan alla av hennes val. Men vem kunde inte gissa dey? Hon älskar fotboll och att träna medans jag inte alls gillar det och ibland fasar inför indrottslektionerna med henne x) haha. Detta visar alltså att vi väldigt olika. Så även i skolan och klädstilsmässigt. Men jag tror att vi förstår varandra och är lika ändå på något underligt sätt. Vi kallar ju varandra ändå "kompisar" ;) haha.  Eller visst gör vi? haha

Lovisas lista:

Glass - Godis (oj vad svår. ingen?)
Te - Oboy
Sallad - Wok
Kött - Fisk (lätt.)
Musli - Flingor
Salt - Socker
Hund - Katt
Regn - Sol (svår.)
Vår - Höst
Vitt - Svart
Läsa - Skriva
Mjukt - Hårt
Blött - torrt
Fota - Filma



Min lista:

Glass - Godis
Te
-
Oboy (beror på när och var)
Sallad - Wok (kan inte välja)
Kött - Fisk
Musli - Flingor (svår)
Salt - Socker
Hund - Katt
Regn - Sol
Vår -
Höst (svår)
Vitt - Svart
Läsa - Skriva
Mjukt - Hårt
Blött - torrt
Fota
- Filma (svår)



Okej jag hade svårt att välja på vissa ( den fetstila är alltså det man väljer) men jag tycker ändå att vi är ganska olika hon och jag. Sen är " Kött eller fisk" så klockren! Jag älskar när det är fisk i skolan och hon hatar det, typ x)

// Elaine


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahhahaha, vad roligt! xD Haha nej men det var ju fan otroligt juh! Säger man inte "olika barn leka bäst" ... eller hur var det? xD

2012-01-14 @ 16:59:04
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

och tack vare dig fick jag upp ögonen för min gamla profilbild, och använder den igen.. ;)

2012-01-14 @ 17:00:41
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0