Nu känner jag mig duktig!

Har äntligen skickat in examinations uppgiften i historia efter några timmars skrivande på den, sorterat tvätten åt mamma och varit ut på en promenad precis innan solen gick ner. Dock ser mitt rum ganska hemskt ut så jag tror jag ska städa innan kvällen är slut. Ska även försöka hinna med att lyssna på franska. Sen efter det ska jag slå mig ner framför tv:n och bara ta det lungt. Det låter säkert som att jag jobbar jättemycket fast att det är helg men det kommer underlätta veckan och har man en deadline så är det en deadline. Jag skulle aldrig lämna in ett arbete försent. Sån är jag.

Jag tog i alla fall med mig kameran ut och fotograferade solnedgången lite. Tycker att det blir så fint när träden ser svarta ut.





Jag brukar inte ha solglasögon på vintern ofta men idag så hade jag det.

Jag har faktiskt kännt mig lite deppig på sistonde, att jag behöver få vår och ljusare dagar. Jag som tjatade så mycket om snö förrut. Men det är sånna här dagar som man inser hur fint det är med snö!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

Hej, allt bra med dig?:)

vilken fin blogg du har btw.



Kram!

EmmaEriica - emmaeriica.webblogg.se

2012-01-29 @ 17:47:17
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Åååh jag har inte skcikakt in ääääänn.....

2012-01-29 @ 21:15:10
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Hannah

Riktigt fina bilder! Ser så mysigt ut. :)

2012-01-30 @ 08:30:28
URL: http://thisishannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0