De senaste inläggen har handlat om kläder och det ser ut som att de kommande också kommer göra det. För jag passade på att fota mina favoirtplagg under rensningen idag och sen har jag ju fyllt på med lite nya saker som jag köpte igår. Det var ju nästan orsaken till att jag gjorde den där rensningen. Fint blev det i alla fall i garderoben!

Men nu till en del av gårdagens köp som blev 3 baslinnen att ha under tröjor och kavajer samt en body (vilket ju ungefär var ett linne till). Bodyn (från H&M) och det blåa linnet (från gina) kostade bara 30 kr vardera på rean. De andra linnena (från H&M) var inte på rea men jag tyckte 50 kr var ett helt okej pris ändå när jag var i behov av linnen.  




Så nu har jag några baslinnen att ha under till alla tröjor och blusar! :)

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0