Hej!

Min söndag blir som igår, mest bestående av vila och jobb. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska hålla för tal på engelskan. Vilket jag borde komma på idag... Svenskan har jag i alla fall kommit en bit på och så också boken. Sen har jag varit ut och fått lite frisk luft i from av en promenad. Jag gick också och handlade då jag köpte lite godis för jag var så sugen på det. Men jag tror det (+musik) motiverar  mig att plugga eller blogga lite. Jag har också ätit en jättegod kycklinggryta till lunch som vi åt till middag igår. Den är så himla god!!!


Det här är mina 2 favoritgodisas i gogdisplockhyllan nu!

Igår var jag föresten med pappa och kollade på knutmasso som det kallas. Folk klär ut sig och har byggt stora byggen. Jag hade planerat att klä ut mig i fredags men så blev det inte :(

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur var det i ööösterbööö då?

2012-01-15 @ 15:25:55
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Elaine

Kallt ska jag säga dig Lovisa ;P

2012-01-15 @ 16:43:11
URL: http://madmeoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0