698 kr - Bubbelroom.com
 
Jag såg de här skorna på en blogg och föll verkligen pladask för dem. Jag lovar, det blir inget nytt par i garderoben ( eller utanför garderoben, om man ska vara tydlig. haha). Men jag gissar på att de här alltid kommer vara ett par skor som jag bra gärna önskar jag hade i min skosamling. Den annorlunda "klacken" som ju i själva verket är börta ger en väldigt fin form .Samtidigt älskar jag att delen med nitar går ända ner. Minst sagt URLÄCKRA vill jag säga at de här skorna är!
 
Frågan är bara vilken färg man hade valt om man hade haft dem. De rosa var verkligen coola men de beiga hade gjort de mer lättmatchade vilket jag lärt mig är bra att tänka på. Så de hade det blivit om man nu varit så lyckligt lottad. Men jag har inte glömt att jag har två underbara skor som bara vill bli använda!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0