Idag hade jag en blå topp på mig som jag fyndade på h&ms rea förra året. Dock fick den några fläckar efter några tvättar. Men de var inte så synliga som jag trodde. Till det tog jag sen mina svarta capribyxor från Haléns. Ganska simpelt men ändå lite chict. Jag kom på att oavsett om det är jobbdag så måste jag ju använda alla toppar och blusar som jag har innan den här korta sommaren är slut. Det låter negativt att säga så men den här sommaren känns ganska kort och tråkig tyvärr. Om 3 och en halv vecka bär det av till skolan igen.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

!!!!! Men usch säg inte så där,,,, bara tre och en halv vekca kvar jag döööööör...... Hittills har jag badat EN gång. :'''''((((((((

2012-07-19 @ 21:30:26
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0