Jag idag, Blus – H&M

 

Idag har jag varit och jobbat, dock i två timmar bara, men det är alltid något. Sen efter det träffade jag Pimpim. Vädret var toppen så vi gick en promenad och bara pratade, köpta glass och gick sen till mig och åt hamburgare till middag. Vid frågan om glassval valde jag en av mina favoriter – mjukglass i bägare med laktrisströssel. Oj så gott! Bara det att det smälte fort… haha

 

Men så det här har varit en riktigt fin dag. Det var jättelänge sen sist Pimpim och jag sågs så det var behövligt. Trevligt var det också. Igårkväll var jag och badade också. Berättar mer om det imorgon.

// Elaine

 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan! Jag har precis sytt ett linne och jag skulle jätte gärna vela veta vad du tycket om den, jag vet att det inte är världens bästa bild men bättre bilder kommer senare idag när jag hämtar min system kamera! :)
http://jaasses.webblogg.se/2012/july/mitt-linne.html#comment (direkt länk)
-
Annars hur mår du? :)

2012-07-27 @ 05:04:09
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0