Idag blev det en tur till minigolfbanan med pappa och min faster. Det var min idé då jag verkligen var sugen på att spela minigolf - det är en av de roligaste aktiviteterna som jag vet. Dock var det väldigt mycket folk så det blev ganska mycket väntande på att banor skulle bli lediga.Man blir lätt ltie stressad då när folk står och tittar på. Så hade det inte varit så hade det varit ännu roligare.
 
Men jag blev ganska nöjd med mina poäng ändå och vi hade tur och han spela innan det började regna. Då hade vi bara en bana klar och sen åkte vi och köpte kulglass. Jag tog laktris och melon som jag har varit riktigt sugen på den senaste tiden (Stod och tittade på melonen när jag sommarjobbade för några veckor sen.haha.) Sen är laktrisglass så himla gott!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0