Igår var det min sista arbetsdag på mitt första sommarjobb. Jag jobbade i en mataffär och hade hand om glassbaren om någon ville köpa glass. Det där med mjukglassen var lite knepigt ibland men det gick ändå ganska bra. Annars plockade jag upp varor. Men så nu är den delen av sommarlovet över och nu är jag ledig lite men vädret ser inge vidare ut alls. Jag vill ha sommar nu med sol så man kan bada!
 
Igår däremot var det ju mammas födelsedag så då var det kalas men eftersom jag jobbade kunde jag inte vara med på det. Dock fick jag en landgång till frukost/lunch  som de andra sen skulle äta. Gott var det! Jag köpte även en mjukglassn på jobbat - den var också riktigt god! Saltlaktrisströssel ska det vara! Tutti frutti är också en favorit där efter. Haha vad min blogg har handlat om mat de senaste dagarna nu! x)
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0