Topp - Gina Tricot, Jeans - Veromoda, Flipflops - Network
Fotograf: Niclas
 
Den större delen av idag har jag gått kl'äd såhär. I en ett par jeans, en limegrönt topp vävd med bollar och paljetter i samt silvriga flipflops och örhängena som Niclas köpte i Danmark. Jag måste ju visa honom hur mycket jag tycker om dem (dock syns de knappt på bilderna). <3
 
Nu ska jag se på film (Mamma mia , kanske) och äta Popcorn. Det blir lite mycket godis och sånt nu. Men sen när sommaren är slut blir det skärpning!
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Svara gärna på min blogg annars får jag ju aldrig se svaret! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-23 @ 06:02:46
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0