Hittade den här bikinin på Topshop och tycker att den är urläcker! Så himla cool!
 
Dock är det inget jag skulle passa i då den här typen av överdel är lite obekväm och baddräkter oftast är för långa på mig. Te.x den som jag köpte från Stylebytyra på rea ångrade jag att jag köpte.. Fast egentligen är den jättefin...
 
Hur som helst är det alledels strax läggdags för mig. Nu för det har jag som sagt tittat på Top model och Project Runway. Fick en idé själv på en av deltagarnas uppgift på project runway. Men till den idén hade jag behövt så mycket supersykunskaper! haha
 
Sen har jag haft halsbränna hela kvällen sen klockan 5. Alltså i 5 och en halv timme... Varför är det bara jag som har så?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0